وبلاگ

Home » وبلاگ » عطر مردانه با پخش بوی فوق العاده

عطر مردانه با پخش بوی فوق العاده

بهترین عطر و ادکلن های مردانه
فهرست مطالب

عطر و ادکلن به عنوان یکی از ملزومات مهم برای خانم ها و آقایان شمار می‌ رود که بسیاری از آقایان برای جلب توجه افراد به دنبال ادکلنی مناسب با پخش بوی عالی هستند. در واقع زمانی‌ که برای خرید عطر و ادکلن اصل به بازار مراجعه می ‌کنید با انواع مختلفی روبرو خواهید بود که ممکن است نتوانید نوع مناسبی از آن را برای خود تشخیص دهید.

به عنوان مثال ممکن است فردی زمان خرید بهترین عطرهای مردانه به دنبال پیدا کردن عطری تلخ باشد، اما زمانی‌ که فروشنده عطر ملایم و شیرینی را برای شما تست می ‌کند متوجه خواهد شد که به آین رایحه عطر علاقه دارد، حتی فردی ممکن است به‌ دنبال یک ادکلن با بوی تلخ باشد اما بعد از این ‌که فروشنده چندین عطر را به او معرفی کن  متوجه می ‌شود که به ‌دنبال بوی خنک و تند است که این دو هیچ‌ گونه ارتباطی باهم ندارند.

 شناختن رایحه عطر و گروه بویایی به افراد کمک می ‌کند که عطر دلخواه خود را سریع پیدا کنند و زمانی ‌که فروشنده یک عطر جدید را به شما معرفی کند به‌ راحتی می‌ توانید متوجه شوید که آیا با عطر مورد علاقه خود مواجه هستید یا خیر؟ در واقع اگر بخواهیم در مورد دسته‌ بندی عطر و ادکلن اطلاعی را در اختیار شما قرار دهیم باید بگوییم که به چند دسته گرم، خنک، تند، ملایم، شیرین و تلخ تقسیم ‌بندی می شوند.

ویژگی های عطر و ادکلن خوب

بهترین عطر مردانه

حال که هر فردی با دنیایی از عطر و ادکلن رو به رو هست با توجه به ویژگی‌ هایی که دارد می ‌تواند عطر و ادکلن با کیفیتی را خریداری کند، در واقع بیشتر آقایان زمانی‌ که برای خرید ادکلن راهی بازار می‌ شود با سردرگمی زیادی همراه خواهند بود به‌ همین علت با توجه به ویژگی که یک عطر و ادکلن خوب دارد می‌ تواند به خرید عطر و ادکلن مردانه مناسبی بپردازد که در ادامه این ویژگی را به شما میگوییم.

برند عطر و ادکلن

برند عطر مردانه

اگر برای خرید عطر و ادکلن اورجینال وارد بازار می‌ شوید باید توجه داشته باشید که از برند شناخته ‌شده و معتبری برخوردار باشد هر چند ممکن است تمامی برندهای عطر و ادکلن را نشناسید، اما با یک سرچ ساده در اینترنت می ‌توانید تاریخچه تمامی عطر و ادکلن‌ ها را پیدا کنید.

عطر و ادکلن هایی که دارای برند معتبر هستند معمولا شرکت آن ‌ها در اینترنت ثبت‌ شده است، بنابراین فرقی ندارد که آن عطر دست ‌ساز و گران‌ قیمت باشد یا این ‌که توسط برندهای بزرگ معرفی شود در هر صورت اگر به ‌دنبال خرید عطر مردانه پخش بوی زیاد هستید باید در مرحله اول  برند آن را در نظر بگیرید.

رایحه مشخص عطر و ادکلن

بهترین ادکلن مردانه

عطر و ادکلن خوب را با فرمول مشخصی تولید می ‌کنند که معمولا برندهای معتبر به آن دسترسی دارند و جزئیات آن از طرف شرکت سازنده به دیگران اطلاع رسانی می شود. اگر شما هم  به دنبال عطر و ادکلن خوب هستید باید رایحه آن را تشخیص دهید، البته این موضوع به ‌معنای آن نیست که رایحه آن شبیه به یک چیز خاص باشد بلکه باید با بو کردن آن عطر دچار سردرگمی نشوید، در واقع تمامی عطر و ادکلن ها از سه نت اولیه، میانی و پایانی برخوردار هستند که هر کدام از آن ‌ها برای مدت زمان مشخصی احساس می شوند.

با توجه به صحبت ‌هایی که گفته شد فرقی ندارد که شما بخواهید یک عطر غلیظ و گرم را بخرید یا این‌ که رایحه خنک و ملایم را انتخاب کنید در هر صورت باید به استفاده از عطر و ادکلنی بپردازید که رایحه آن کاملا مشخص باشد.

ماندگاری و پخش بوی عطر و ادکلن

پخش بوی بالا ادکلن مدانه

بهترین عطرهای مردانه باید از ماندگاری و پخش بوی مناسبی برخوردار باشد البته نه به این معنی مه تا ساعت ‌ها بر روی لباس شما باقی بماند بلکه باید رایحه عطر برای مدت زمان قابل ‌قبول همچنان باقی بماند، از طرفی برای تشخیص ماندگاری و پخش بوی عطر باید نکات زیادی را مدنظر قرار دهید.

دقت داشته باشید که مشام انسان به‌ نحوی آفریده شده که اگر برای مدتی طولانی یک رایحه را استشمام کنید آن را حس نخواهید کرد، بنابراین بعد از چندی مشام شما کاملا به آن بوی عطر عادت می ‌کند. از طرفی این موضوع را در نظر بگیرید که عطرهای تند و گرم ماندگاری بیشتری نسبت ‌به عطرهای خنک دارند و ادوپرفیوم و پرفیوم ها ماندگاری طولانی‌ تری دارند.

شیشه با کیفیت عطر و ادکلن

شیشه عطر و ادکلن مردانه

عطر و ادکلن ‌های با کیفیت و اورجینال معمولا از شیشه های با کیفیتی برخوردار هستند و شفاف بودن شیشه را به ‌راحتی می ‌توانید تشخیص دهید. شیشه های با کیفیت بهترین عطرهای مردانه به‌ هیچ‌ وجه دارای حباب و خط و خش وجود نیستند، از طرفی اگر می ‌خواهید عطر و ادکلن را با شیشه‌ های رنگی انتخاب کنید باید حتما توجه داشته باشید که هیچ ‌گونه خط و خش بر روی آن ها وجود نداشته باشد. شیشه‌ های عطر و ادکلن خوب کریستالی و سنگین هستند و بسته ‌بندی کالاها بسیار شیک و با کیفیت می ‌باشد.

حساسیت زا نبودن عطر و ادکلن

عطر و ادکلن مردانه بدون حساسیت

گاهی اوقات افرادی که از عطر و ادکلن استفاده می کنند دچار حساسیت می شوند که علت آن‌ هم وجود ترکیباتی است که برای آن را به‌ کار می برند، بنابراین برخی از افراد ممکن است با بوییدن یک ادکلن با حساسیت تنفسی مواجه شوند و حملات میگرنی به آن ها دست دهد در نتیجه هنگام خرید عطر مردانه باید نوعی از آن را در نظر بگیرید که حساسیت ‌زا نباشد و دیگران را آزار ندهد.

عوامل مهم در ماندگاری عطر

 قبل ‌از این‌ که به خرید عطر مردانه بپردازید در ابتدا باید به ‌دنبال عواملی که باعث ماندگار شدن یک عطر و ادکلن بگردید ماندگار بگردید. به عنوان مثال می‌ توان گفت که مواد تشکیل ‌دهنده ای که برای تولید عطر و ادکلن به‌ کار می‌ برد ماندگار بودن آن‌ ها را رقم می‌ زند.

به‌ طور کلی می‌ دوان گفت که عطر از ترکیب مواد خام، مواد مصنوعی، روغن و ترکیبات شیمیایی بدست می ‌آید که مواد خام را بخشی از گل، ریشه، دانه، فیلم، درخت و ادویه تشکیل خواهند داد.

به طور کلی باید بگوییم  بهترین عطرهای مردانه ای که از ماندگاری بالایی برخوردار هستند معمولا از ترکیب مواد مصنوعی ساخته می ‌شوند، زیرا این نوع عطرها  با مواد تثبیت‌ کننده تشکیل می‌ شوند و می‌ توانند رایحه را متعادل نگه دارند.

 معروف ‌ترین ادکلن‌ های مردانه

عطر و ادکلن های معرف مردانه

تا این قسمت از مقاله اطلاعاتی در مورد خرید عطر مردانه و ماندگاری آن ها بدست آوردید که می توانید با توجه به آن ها به انتخاب بهترین ادکلن های موجود در بازار بپردازید. ادکلن های مردانه با پخش بوی بالا ها شامل: ادکلن اونتوس، تق هرمس، ساواچ، ازارو پور هوم، لالیک انکر نویر، بولگاری و ... می شود که در ادامه برخی از آن ها را برای شما معرفی کنیم.

ادکلن مردانه اونتوس

ادکلن اونتوس کرید

اونتوس از ادکلن هایی است که طرفداران خاص خود را دارد و می ‌توان گفت که هنگام استفاده از اول صبح تا پایان روز همراه شما خواهد ماند و این ادکلن منحصر به یک زمان یا مکان خاص نیست بلکه هر فردی می‌ تواند در هر موقعیتی از آن استفاده کند و از گروه بویایی میوه‌ ای برخوردار است.

ادکلن مردانه پرفیوم بلو شنل

ادو پرفیوم بلو شنل مردانه

بلو شنل از دیگر ادکلن هایی است که ماندگاری بسیار بالایی دارد و از رایحه‌ ای قوی هم برخوردار است به این معنی که تا ۸ ساعت بر روی پوست شما باقی می‌ ماند، بنابراین می ‌تواند احساس جذاب بودن را به استایل شما ببخشد.

ادوپرفیوم ساواج دیور

ادو پرفیوم ساواج دیور مردانه

افرادی که به دنبال بهترین عطرهای مردانه  با بخش بوی زیاد هستند برند دیور خودنمایی می کند و گزینه مناسبی برای آقایان شیک پوش است که از آن به‌ عنوان یکی از پرفروش‌ ترین برندهای دیور یاد می‌ شود.

پرفیوم تق هرمس

پرفیوم تق هرمس مردانه

تق هرمس ادکلن ماندگار و بسیار خوش بویی را در اختیار آقایان قرار می ‌دهد که بتوانند از آن در مکان‌ ها و قرارهای خاصی استفاده کنند‌ لازم به ذکر است که بگوییم این ادکلن در سال ۲۰۰۴ تولید شد و مجددا آن را در سال ۲۰۲۱ با تغییری جزئی که باعث ماندگارتر شدن آن می ‌شود دوباره تولید کرده اند.

ادکلن تام فورد

ادکلن تام فورد نویر مردانه

از دیگر عطر و ادکلن هایی که فردی آمریکایی یعنی آقای تام فورد آن را تولیدی کرده است می‌ توان تام فورد نویر را نام برد که رایحه ای لطیف و متمایز دارد و در دسته‌ بهترین عطر مردانه با پخش بو و ماندگاری بالا قرار دارد، در واقع این ادکلن از رایحه‌ ای گرم و ترنج ایتالیایی، فلفل سیاه و نعناع هندی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
فروشگاه
حساب کاربری من