وبلاگ

Home » وبلاگ » عطر زنانه با پخش بوی بالا

عطر زنانه با پخش بوی بالا

بهترین عطر های زنانه
فهرست مطالب

بدون شک برای هر فردی تا حالا پیش‌ آمده که در خیابان، تاکسی و اتوبوس از کنار شخصی رد شوید و از بوی عطر آن احساس خوبی داشته باشد و حتی اسم عطر آن شخص را هم می‌ پرسید، در چنین شرایطی سوال های زیادی در ذهن افراد به وجود می‌ آید به‌ عنوان مثال از خود می‌ پرسند که چه اندازه از این ادکلن استفاده کرده که به این صورت پخش بوی خوبی دارد؟

حال بسیاری از افراد برای این ‌که شخصیت خود را بهتر نشان دهند و توجه افراد را به سوی خود جلب کنند به استفاده از عطر و ادکلن های ماندگاری می ‌پردازند. در این ‌میان خانم ‌ها به داشتن یک عطر با رایحه عالی حساسیت بیشتری دارند به‌ همین علت هنگام خرید عطر زنانه باید نهایت دقت خود را به ‌کار ببرید تا عطری را انتخاب کنید که علاوه ‌بر ماندگاری بالا خط بو مناسبی هم داشته باشد.

عطر خوشبو اولین گزینه‌ ای است که می تواند خاطرات شما را در ذهن دیگران همچنان زنده نگه ‌دارد، بنابراین در ادامه مطالب قصد داریم اطلاعات مناسبی را در این خصوص در اختیار شما ما قرار دهیم.

نحوه بالا بردن پخش بوی عطر

عطر زنانه با پخش بوی بالا

پخش بوی عطر اصطلاحی است که بعد از اسپری کردن عطر آن را به‌ کار می ‌برند، در واقع زمانی‌ که عطر اثری از خود برجای بگذارند می‌ گوییم که پخش بوی عطر بسیار بالا است. از طرفی دقت داشته باشید که مقدار پخش بوی عطر هم به استفاده زیاد از آن هیچ ‌گونه ارتباطی ندارد بلکه اصالت عطر است که پخش بوی عطر را مشخص می‌ کند.

گاهی اوقات برای شما هم پیش می‌ آید که به اتاق کسی وارد شوید سپس بعد از مدتی بیرون بیایید و بوی عطر شما تا مدت زمان زیادی در آن فضا باقی خواهند ماند، در واقع زمانی این اتفاق می‌ افتد که شما از عطر و ادکلن‌ های با کیفیت استفاده کنید. از این ‌رو راهکارهای مختلفی هم وجود دارد که به بالا بردن پخش بوی عطر کمک می ‌کند که در ادامه نکات آن را برای شما بیان می ‌کنیم.

اسپری عطر بر روی بدن تمیز

بهترین عطر زنانه

یکی از نکات مهمی که به پخش بوی زیاد عطر کمک می‌ کند این است که  قبل از استفاده از عطر بدن شما کاملا خشک و تمیز باشد چرا که اسپری عطر بر روی کثیفی بوی مطلوبی از خود ایجاد نمی ‌کنند و در نهایت رایحه عطر به آن صورتی که است نشان داده نخواهد شد.

اگر می‌ خواهید بهترین عطرهای زنانه را با رایحه های مناسب داشته باشید باید بعد از حمام به استفاده از عطر بپردازید و بدن خود را با لوسیون مرطوب کنید، زیرا اگر لوسیون به بدن شما جذب شود می ‌تواند به ماندگاری عطر کمک زیادی کند.

اسپری عطر با فاصله مناسب

فاصله مناسب زدن عطر و ادکلن

نکته دیگری که باعث می ‌شود میزان پخش بوی عطر شما بالا برود این است که آن را با فاصله ۱۵ سانتی ‌متر نقاط نبض دار خود رضا اسپری نمایید، البته دقت داشته باشید که نباید عطر را به اندازه ‌ای به‌ کار برید که کل بدن شما را خیس کند بلکه تنها قطرات عطر بر روی پوست وجود داشته باشد کافی است.

 برای این‌ که پخش بوی عطر زیاد شود باید بعد از استفاده از عطر و ادکلن آن را در جای خنک و خشک قرار دهید حتی نور آفتاب هم می ‌توانید بر روی کیفیت عطر و ادکلن شما تاثیرگذار باشد، بنابراین برای داشتن عطر زنانه پخش بوی زیاد باید حتما آن را در محیط تاریک قرار دهید.

انتخاب عطر براساس فصل مناسب

عطر زنانه فصل

هنگام خرید عطر زنانه باید به این نکته دقت داشته باشید که در چه فصلی از سال قرار دارید، زیرا رایحه ‌ای که برای فصل‌ های گرم سال در نظر می‌ گیرید نمی‌ تواند در فصل ‌های سرد سال بوی مطبوعی را برجای بگذارد، بنابراین بهتر است در فصل زمستان و پاییز از عطرهایی با نت گرم که شامل رایحه چوبی، رایحه دودی، رایحه کاراملی و ... می شود استفاده کنید، همچنین برای این ‌که در فصل ‌های گرم سال رایحه عطر خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهید باید به انتخاب عطر و ادکلن‌ های میوه ‌ای، مرکبات و اقیانوسی بپردازید تا با ترکیب شدن با رطوبت بدن شما ماندگاری آن ‌ها افزایش پیدا کند.

خرید ادکلن اصل

داشتن ادکلن اصل به شما کمک می ‌کند که بوی عطر خود را در ذهن دیگران ماندگار کنید. متاسفانه عطرهای تقلبی و بی‌ کیفیت بسیاری در بازار وجود دارد که از ماندگاری مناسبی برخوردار نیستند و باید تعداد زیادی از آن‌ ها استفاده کنید تا بتوانید بوی مطبوعی را استشمام کنید، از طرفی باید بگوییم که همیشه قیمت بالا نشان ‌دهنده اصل و اورجینال بودن محصولات نیست بلکه شما باید با شناسایی غلظت عطرها و رایحه‌ هایی که دارند ادکلن اصل را خریداری کنید.

انواع عطر

انواع عطر

قبل ‌از خرید عطر و ادکلن باید با دسته‌ بندی آن آشنایی لازم را داشته باشید، چرا که عطرها از لحاظ ماندگاری با هم متفاوت هستند و فرمولی که برای تولید آن‌ ها به‌ کار می ‌برند در اندازه و ترکیب تفاوت زیادی با هم دارند به‌ همین علت در ادامه به معرفی پرفیوم، ادو پرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اوفرش می پردازیم.

پرفیوم

پرفیوم در دسته‌ بندی انواع عطر رتبه اول را دارد، چرا که از میزان عصاره خالص عطر بیشتری برای آن استفاده می شود و غلظت بالایی هم دارد، بنابراین باید این موضوع را بیان کنیم که حدود ۴۰ درصد از اسانس را برای تولید پرفیوم ها به ‌کار می ‌برند و افرادی که پوست حساسی دارند با خیال راحت می ‌توانند از آن استفاده نمایند چون میزان الکل کمی برای ترکیبات این نوع عطر به‌کار برده‌ اند و باعث ایجاد حساسیت نمی‌ شود.

به طور کلی ماندگاری پرفیوم به حدود ۸ ساعت می‌ رسد، اما دقت داشته باشید اگر عطر ادکلن را بر روی بدن خود اسپری کنید ماندگاری آن‌ ها هم بیشتر می‌ شود.

ادو پرفیوم

 در دسته دیگر از عطر و ادکلن ‌ها ادو پرفیوم قرار دارد که غلظت آن‌ ها نسبت ‌به پرفیوم کمی پایین‌ تر است  به این معنی که حدود ۲۰ درصد از اسانس خالص را برای تولید آن ‌ها به‌ کار می‌ برند و از لحاظ قیمت هم بسیار مقرون ‌به‌ صرفه ‌تر از پرفیوم ها می‌ باشد، اما دقت کنید که هنگام خرید عطر زنانه پخش بوی زیاد ادو پرفیوم ها بسیار مناسب هستند چون باعث حساسیت و سردرد نمی شوند.

از طرفی می توان گفت با توجه به ترکیباتی که دارد تا ۵ ساعت رایحه‌ آن همچنان باقی می ‌ماند، اما دقت داشته باشید که مقدار الکل بیشتری نسبت ‌به پرفیوم برای آن‌ ها به‌ کار برده می ‌شود، بنابراین اگر نمی ‌توانید به خرید پرفیوم ها بپردازید می‌ توانید برای استفاده در مجالس رسمی و مهمانی‌ های شبانه از ادو پرفیوم استفاده کنید.

ادو تولیت

ادو تویلت ها از غلظت بسیار پایینی برخوردار هستند و ماندگاری و پخش بوی آن ‌ها هم نسبت ‌به دسته ‌های دیگر کم‌ تر است. از طرفی باید بگوییم با توجه به این‌ که ۱۵ درصد از اسانس خالص را برای آن‌ها استفاده می‌ کنند ماندگاری ادو تویلت تنها به ۳ ساعت می ‌رسد و می ‌توانید آن‌ ها را در طول روز و برای قرارهای دوستانه خود استفاده نمایید.

 ادکلن

 ادکلن و عطر تفاوت بسیاری با هم دارند که عده ‌ای از افراد عطر و ادکلن‌ ها را یکی می ‌دانند، بنابراین برای انتخاب بهترین عطر زنانه باید تفاوت این دو را به ‌خوبی بلد باشید، چرا که برای تشکیل ادکلن از درصد بسیار زیادی الکل استفاده می شود افرادی هم که به الکل حساسیت دارند نمی ‌توانند از این عطر استفاده کند.

معرفی بهترین عطرهای زنانه

بهترین برندهای عطر زنانه

حال که با انواع عطر و ماندگاری آن‌ها آشنا شده ‌اید بهتر است اطلاعات مناسبی را هم در مورد بهترین عطرهای زنانه در اختیار شما قرار دهیم.

ادوتویلت جادور

ادو تویلت جادور

جادور یکی از بهترین عطرهای زنانه است که استقبال بسیار خوبی از آن شده و به ‌عنوان یکی از محبوب ‌ترین ادکلن ‌ها معرفی می ‌شود که سال ساخت آن به ۱۹۹۹ میلادی بر می ‌گردد و از رایحه ملون، ، گلابی، ترنج، نیلوفر آبی و ... برای آن استفاده می ‌شود.

عطر شانل

عطر شنل زنانه

شنل به عنوان یکی از قدیمی ‌ترین عطرهای کلاسیک معرفی می‌ شود که آن را در سال ۱۹۲۱ به بازار ارائه دادند و به‌ قدری محبوب است که بازیگران مشهور هم از آن استفاده می‌ کنند. هنگام استفاده از عطر شانل با رایحه ‌ای چون هلو، ترنج، زنبق، گل برف و گل یاس مواجه خواهید بود.

ادوپرفیوم ویکتور اند رولف

ادوپرفیوم ویکتور اند رولف زنانه

از دیگر عطرهایی که ماندگاری بسیار بالایی دارد می‌ توان به ادوپرفیوم ویکتور اند رولف را نام برد که از سال ۲۰۰۵ آن را وارد بازار کرده‌ اند و هنگام استفاده از آن می‌ توانید رایحه ‌هایی چون ترنج، چای، گل رز، گل پرتقال آفریقایی و ارکیده را استشمام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
فروشگاه
حساب کاربری من