وبلاگ

Home » وبلاگ » راهنمای خرید عمده محصولات مویی و مراقبت از مو

راهنمای خرید عمده محصولات مویی و مراقبت از مو

خرید عمده محصولات مویی
فهرست مطالب

همان‌طور که می‌دانید مو یکی از عوامل بسیار تأثیر گذار در زیبایی هر فرد است به همین دلیل امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که به موهای خود اهمیت ندهد و به دنبال محصولی مناسب موهای خود نباشد.

در واقع امروزه به نسبت قبل تقاضای محصولات مراقبتی مو زیادتر از قبل شده است به همین دلیل بسیاری از افراد به فکر راه اندازی فروشگاه و یا حتی آنلاین شاپ خود برای فروش محصولات مراقبتی هستند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و به دنبال جایی برای خرید عمده محصولات مراقبت مو هستید این صفحه را به هیچ عنوان از دست ندهید.

6 نکته مهم برای خرید عمده محصولات مراقبت مو

خرید عمده محصولات مو
  1. قیمت‌های فروشگاه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.
  2. به تاریخ انقضای محصولات دقت کنید و اگر در ابتدای کار هستید حتماً تعداد کم از هر محصول خریداری کنید.
  3. سعی کنید محصولاتی که قیمت مناسب‌تر و فروش زیادی دارند را در ابتدا عرضه کنید.
  4. محصولات برندهایی که سابقه خوب دارند را موجود کنید.
  5. یک لیست از پرفروش‌ترین محصولات تهیه کنید و در صورتی که سود خوبی داشتند آن‌ها را نیز موجود کنید.
  6. قبل از سفارش محصول از هر برندی نظرات مشتریان آن برند در سایتشان را مطالعه کنید.

پرفروش‌ترین محصول مراقبت مو کدام است؟

خرید عمده محصولات مراقبت مو

اولین و پرفروش‌ترین محصول مراقبت مویی که همه افراد بدون استثنا به آن احتیاج دارند شامپو است. حتماً می‌دانید که قیمت خرید عمده شامپو یا به صورت تک در بیرون چقدر زیاد است و تحت هیچ شرایطی صرفه اقتصادی برای راه اندازی یک کسب و کار را ندارد به همین دلیل حتماً باید به دنبال خرید عمده محصولات مویی باشید.

ما در طنین پخش این امکان را برای شما فراهم آورده‌ایم تا به راحتی شامپو از برند مد نظرتان را به صورت عمده و با قیمت عالی خریداری کنید و کسب و کارتان را با یک بودجه محدود راه اندازی کنید پس اگر قصد خرید عمده شامپو را دارید به راحتی از طریق فروشگاه ما می‌توانید خریدتان را نهایی کنید و محصولتان را درب منزل تحویل بگیرید.

راهنمای خرید عمده ماسک مو

ماسک مو برای ابریشمی کردن موها، احیا مو، آبرسانی عمیق، تقویت و رشد موها کاربرد فراوانی دارند. اما اینکه بدانیم چه نوع از ماسکی مناسب موی ما است باید ابتدا نیاز موهای خود را تشخیص دهیم.

مثلاً اگر موهای خشکی داریم باید برای خرید ماسک مو به سراغ ماسکی برویم که خاصیت نرم کنندگی دارد و در ساخت آن ماسک مو از ترکیباتی روغن‌های مفیدی مانند آرگان، نارگیل، جوجوبا، شی باتر و… استفاده شده یا اگر موها طی استفاده از محصولات مختلف مخصوصاً سشوار و اتو و یا حتی رنگ کردن زیاد آسیب دیده است باید به سراغ ماسک موهای ترمیم کننده و احیا کننده برویم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید عمده ماسک مو به این صفحه دسته بندی این محصول مراجعه کنید.

راهنمای خرید عمده نرم کننده مو

همه افراد همان‌طور که به شامپو برای شستشو موهای خود نیاز دارند به نرم کننده هم برای مراقبت از آن نیاز دارند. نرم کننده‌ها حاوی عناصر تغذیه کننده مو بر اساس نیاز هر مو هستند.

اکثر افراد با موهای خود در باز کردن گره سر جنگ دارید و هر بار برای باز کردن گره تعداد کثیری از موهایشان کنده می‌شود و یا حتی موهای رنگ شده دارند یا با خشکی و موخوره مبارزه می‌کنند و بی شک نیاز به نرم کننده مناسب موهای خود دارند. قبل از خرید نرم کننده ابتدای صفحه خرید عمده نرم کننده مو را بررسی کنید تا راحت‌تر در بین انواع ماسک مو بتوانید انتخاب خود را خریداری کنید.

راهنمای خرید عمده کرم مو

اگر در کسب و کار خود فقط از ماسک مو برای مراقبت موها به مشتریان خود آموزش می‌دهید و این محصولات را معرفی می‌کنید و کرم مو را نادیده می‌گیرید باید به شما بگوییم تا به امروز یک اشتباه بزرگ داشته‌اید!

کرم مو یک محصولات مراقبتی فوق‌العاده همانند ماسک مو است که سلامت موهای شما را تضمین می‌کند و آن‌ها را بهبود می‌بخشد. اگر دوستدارید پس از حمام، موهای صاف و مرتبی داشته باشید یکبار بلافاصله پس از حمام از کرم مو مخصوص موهایتان استفاده کنید.

کرم مو خواص بسیار زیادی دارد؛ مثلاً در زمان شانه زدن موها از موها آسیب به آن‌ها جلوگیری می‌کند و همچنین پس از دکلره یا رنگ با آبرسانی به مو باعث ترمیم آن‌ها می‌شود. اگر موهای خشکی دارید و موهایتان معمولاً موخوره دارد، کرم مو را فراموش نکنید. جهت خرید عمده کرم مو لینک زیر مراجعه کنید.

راهنمای خرید عمده سرم روغن مو

سرم مو یک محصول مراقبت از مو است آنها را نرم و لطیف می‌کند. سرم‌ها معمولاً حاوی ترکیباتی از مواد مغذی و مرطوب کننده هستند که به موها کمک می‌کنند درخشندگی خود را حفظ کننده و یک حالت زیبا به خود بگیرند. اگر قصد خرید عمده سرم روغن مو را دارید باید حتماً به ترکیبات آن توجه کنید که آن سرم مناسب چه موهایی است.

راهنمای خرید عمده دوفاز مو

اگر به عنوان یک فروشنده عمده از بنده بخواهند پرفروش‌ترین محصولات حوزه مراقبت مویی را برای خرید عمده محصولات مراقبت مو معرفی کنم قطعاً یکی از آن‌ها دو فاز است. این محصول به دلیل کاربرد فراوانی که دارید جزء پرفروش‌ترین محصولات است. روزانه تعداد بسیاری از افراد هم خانم‌ها و هم آقایان از سشوار و اتو استفاده می‌کنند که برای مراقبت و عدم آسیب به موهای خود قبل از استفاده از هر گونه وسایل حرارتی از دوفاز مو استفاده می‌کنند. این محصول، ترکیبی از نرم‌کننده و محافظت کننده برای مو به صورت پیشرفته و کارآمد دارد که از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری می‌کند. اگر قصد خرید عمده دوفاز مو را دارید این صفحه از فروشگاه را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید.

راهنمای خرید عمده حالت دهنده مو

محتوای تاگل
نمایش همه گسترش

از آنجایی که ما انسان‌ها عاشق تغییر و استایل دادن به موهایمان هستیم محصولات حالت دهنده مو یکی از محبوب‌ترین محصولات در صنعت لوازم آرایشی و لوازم مخصوص مو است.

قبل از خرید عمده حالت دهنده مو باید نگاهی ویژه به ترکیبات آن محصول داشت. بسیاری از محصولات حالت دهنده متأسفانه حاوی الکل و مواد مضر دیگر هستند که این ها برای مو بسیار مضر هستند و سبب آسیب به موها می‌شوند. در مقابل برخی از حالت دهنده‌های مو نیز هستند که شامل ترکیباتی مانند پروتئین‌ها، پانتنول و عوامل نرم‌کننده هستند. قبل از خرید محصولات آن هم به شکل عمده بهتر است در رابطه با ترکیبات هر محصول به خوبی تحقیق کنید تا محصولی خوب خریداری کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

راهنمای خرید عمده حجم دهنده مو

برای خرید عمده محصولات مراقبت مو باید توجه کنید که یکی دیگر از محصولات حوزه مراقبت و زیبایی مو حجم دهنده مو است که به نسبت سایر محصولات فروش خیلی خوبی را ندارد. اما این محصول نیز همانند دیگر محصولات مشتریان خاص خود را دارد و اتفاقاً مشتریان حساس‌تری نیز دارد. پس در نتیجه برای خرید عمده حجم دهنده مو باید خیلی بیشتر از سایر موارد و محصولات به ترکیبات تشکیل دهنده آن دقت کنید؛ زیرا این محصولات را معمولاً افرادی که موهای کم پشت و نازکی دارند تهیه می‌کنند و این موها به شدت آسیب پذیر هستند در نتیجه محصولی که برای فروش در این حوزه تهیه می‌کنید باید یک محصول از برند مشخص و خوش آوازه باشد تا سبب آسیب به موهای افراد نشود.

راهنمای خرید عمده رنگ مو و ابزار رنگ کردن مو

رنگ مو و ابزارهای آن به یک یا دو مورد خاص خلاصه نمی‌شوند. بلکه هر شخصی بر اساس نیاز و کار خود از محصولات مد نظرش استفاده می‌کند. اما از محصولات پای ثابت در این حوزه می‌توان به خود رنگ مو، گیره مو، کاسه، شانه و قلم رنگ مو، پیش بند، اکسیدان و... اشاره کرد.

برای خرید عمده رنگ مو باید همانند خرید عمده محصولات مویی به ترکیبات محصول توجه کنید و همچنین به تاریخ انقضای آن! اما برای خرید عمده ابزارهای رنگ مو نیاز نیست به تاریخ انقضا محصولات دقت کنید پس اگر بودجه کافی برای خرید زیاد این محصول را دارید از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید عمده تونیک مو

تونیک مو همانند سرم مو دارای مواد مغذی و ترکیبات فوق‌العاده برای ترمیم و درخشش موها و همچنین ترکیباتی برای تحریک گردش خون در فولیکول‌های مو است که کمک به رشد مو و شادابی آن‌ها می‌کند.

تونیک مو به بازسازی و رشد موها کمک می‌کند و موها را براق‌تر و درخشنده‌تر نشان می‌دهد. زمان استفاده از تونیک مو معمولاً پس از شستن مو و استفاده از شامپو و نرم کننده است یعنی این محصول می‌تواند مکملی در کنار شامپو و نرم کننده باشد. پس اگر قصد خرید عمده تونیک مو را دارید این نکته و محصول خاص را فراموش نکنید.

خرید عمده محصولات مراقبت مو از طنین پخش

اگر قصد خرید محصولات مراقبت مو را دارید حتماً باید قیمت و تاریخ انقضای محصولات توجه ویژه‌ای داشته باشید. بسیاری از فروشگاه‌ها به اسم فروش به قیمت عمده محصولات مراقبت از مو اقدام به فروش محصولات مد نظر خود کرده‌اند. بهتر است قبل از خرید قیمت‌های فروشگاه طنین پخش را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

ما در طنین پخش تمامی مواردی که برای راحتی شما است را در نظر گرفته‌ایم کافی است وارد فروشگاه شوید و با چند کلیک ساده خریدتان را انجام دهید و محصولتان را درب منزل تحویل بگیرید قیمت عمده محصولات مویی از برندهای خارجی و ایرانی در سایت درج شده اند. همچنین اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه داشتید کافی است به کارشناسان مادر واتساپ پیام دهید و سوالات مدنظرتان را بپرسید.

ما اینجا هستیم تا یک تجربه خرید دلنشین را برای شما رقم بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
فروشگاه
حساب کاربری من